۱۳۸۹ اسفند ۱۲, پنجشنبه

با همسایگان جلسه بگذاریم و اعتراض مدنی" ندادن قبوض گاز و برق " را به مشورت بگذاریم

منتظر چه هستیم؟

آنها که از خیابان آمدن میترسند کمترین کار و در عین حال یکی‌ از موثر‌ترین اعتراضات را میتوانند به سادگی‌ انجام دهند.

به همسایگان و دوستان تضمین بدهید که با این کار نه گاز اشک آور، نه گلوله و نه زندان و اعدامی در کار است

شرط  موفقّیت این طرح جدی گرفتن همه گیر شدن و به سادگی قانع کردن همسایگان، دوستان و فامیل است.
 صفحه فیسبوک " ما توان پرداخت  قبوض جدید را نداریم"

برای اینکه مردم بدانند در این امر تنها نیستند میتوانیم در بالاترین یا فیسبوک همراهی مان را اعلام کنیم. مطمئنم  نفرات به سرعت زیاد میشود. از فیسبوک ۲۵ بهمن و جنبش راه سبز امید بخواهیم اطلاع رسانی کنند.

۶ نظر:

ناشناس گفت...

سلام دوست من .
ما باید آماده باشیم و مقدمات لازم رو فراهم کنیم .
شما که در بالاتری عضوی ، لطف کن بگو در صورت شلوغی های آینده ، در ذهن داشته باشن که اینترنت و تمام وسایل ارتباطی قطع میشه و بهشون بگید که هر کسی از موزه و مکانهایی که اشیا قیمتی داره و در نزدیک محل زندگیش هست ، با همسایگان بسیج بشن و از اونجاها مراقبت کنند .
چون کسانی هستند که از شرایط سو استفاده کنند .

ناشناس گفت...

سلام دوست عزیز
من با اینکه وبلاگی ندارم ( چون فکر میکنم قلم جذابی نداشته باشم ) ولی خیلی دوست دارم عضو بالاترین باشم.
میدونم که این روزها همه شرط و شروط میزارن برای ارسال دعوتنامه برای همین هم برای جلب اعتماد شما هرکاری لازم باشه انجام میدم.
اگر کمکی میکنه میتونم آدرس فیس بوک و حتی شماره تلفن خودمو بدم.
امیدوارم این شانس رو از من دریغ نکنید چون بعد از سالها خواننده بودن دوست دارم عضو بالاترین باشم.
ممنون میشم اگه جوابمو همینجا یا با ایمیل بدی
یک راه دیگه هم به ذهنم میرسه اینه که فیلمی از روز عاشورا (صحنه کتک زدن نیروهای ضد شورش و نیز پاره کردن عکس خامنه ای)رو که خودم فیلمبرداری کردم رو برات بفرستم. مطمئنا خودت با توجه به فعال بودن در بالاترین میتونی متوجه غیر تکراری بودنش بشی. دلیلی هم که تا حالا برای انتشارش اقدام نکردم اینه که چهره مردم کاملا توش واضحه و من نمیخواستم براشون دردسر درست بشه.
با تشکر
ایمیل من :
snz_206@yahoo.com

ناشناس گفت...

سلام دوست من
خیلی خیلی از لطفت ممنونم
همین الان تونستم عضویتم رو کامل کنم
با کاربری utopia
نمیدونم چطوری باید ازت تشکر کنم
در مورد فیلمهایی که گفتم اگر لازمه میتونم امشب برات ایمیلشون کنم؟!فقط به کدوم ایمیل؟؟
وای خداهنوز باورم نمیشه که تونستم عضو بشم
(((((((-:

ناشناس گفت...

ملت سیب زمینی ، حقشه حقشه

ناشناس گفت...

با سلام
من چهارشنبه گدشته در چهار راه ولیعصر شاهد یک تجمع اتفافی بودم
بعضی تقاطع ها یا میدان ها خیلی پر رفت آمد هستن
چهار شنبه گذسته عده ای با هم قرار گذاشته بودند حدود ساغت 5:30 بعد هر کسی رد می شد کنجکاو می شد و کمی صبر می کرد در عرض 5 دقیقه هر کی می رسید می ایستاد و جمعیت زیادی جمع شد که نیروی انتظامی جمعیت را متفرق کرد
حالا اگر روز هائی که نیروری سرکوب گر نیست فقط چند دقیقه در ساعت و تقاطع های پر رفت و آمد بمانیم همیشه شاهد تجمع های پراکنده خواهیم بود
با اطلع رسانی این تجمعات را تکرار کنیم با هم اتحاد داشته باشیم

ناشناس گفت...

اطلاع رسانی کنید برای 17 اسفند
فیسبوک 25 بهمن :مسیر شماره یک (شمال، شرق) :شروع مسیر از تجریش به خیابان شریعتی تا میدان مادر و بلوار میرداماد.
مسیر شماره دو (مرکز، غرب، جنوب): از ابتدای خیابان شهید مطهری (تخت طاووس سابق) به خیابان فاطمی و خیابان کارگر شمالی.