۱۳۸۹ اسفند ۹, دوشنبه

پدر مادران نا آگاهی‌ که سال ۵۷ ما را به خاک سیاه نشاندند به جای همراهی در ها را قفل میکنند





در خانه‌های که زمان شاه خرید اند لمیده اند، دلخوش آب باریکه آی‌‌ هستند. نمی‌فهمند ما از نبود آزادی جوون مرگ شدیم، از بی‌ آیندگی خواب به چشم نداریم...نمیفهمند..نمی‌فهمند...

میگویند مثل ما زندگی‌ با ذلّت را انتخاب کنید.

دعوتنامه بالاترین



اگر کسی‌ دعوتنامه بالاترین میخواد به من خبر بده. البته شرطش اینه که بسیجی‌ نباشه، مبارز باشه و البته ثابت کنه. مثلا داشتن یک وبلاگ فعال


رای گیری واقعی‌ ۲۲ خرداد نبود، ۱۰ اسفند روز رای گیری و انتخابات واقعی‌ است.

همانگونه که تاریخ از ملتی که پشت مصدق را خالی‌ کرد با انزجار حرف میزند، نگذاریم ننگ تاریخ ایران شویم.

حتی دشمنان موسوی و کروبی و همسران ایشان، به پایداری اینان در احقاق حقوق مردم ایران اعتراف میکنند، چه رسد به ما که به ایشان رای دادیم. دیگر از یک قهرمان چه انتظاری داریم که اینان نکردند؟

چرا، چطور و چگونه میتوانیم پشت اینان را خالی‌ کنیم؟ با این سنّ و سال و با داشتن بهترین امکانات زندگی‌، آنها ما را، ملت ایران را انتخاب کردند.

دوستان روز رای گیری واقعی‌ ۲۲ خرداد نبود، روز ۱۰ اسفند روز رای گیری و انتخابات واقعی‌ است.



این جواب کسانی که میگویند ایرانیان خارج از کشور پای گود نشسته اند



هستند و بودند مانند زهرا بهرامی. اما دلیلی‌ ندارد هر کس که از خارج در تظاهرات شرکت میکند نام و آدرس اش را اینجا اعلام کند..




زهرا بهرامی اعدام شد


خبرگزاری هرانا - زهرا بهرامی، شهروند ایرانی- هلندی، بامداد امروز شنبه نهم بهمن ماه، در تهران اعدام شد.

زهرا بهرامی، فرزندعلی، از دستگیر شدگان اعتراضات ۶ دی ماه سال ۸۸ بود که مسئولان به اتهام "قاچاق مواد مخدر" برای وی حکم اعدام صادر کرده بودند.

حکم اعدام خانم بهرامی روز یکشنبه ۱۲ دی ماه توسط قاضی صلواتی، رئیس شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب تهران به وکیل این شهروند ایرانی- هلندی، خانم ژینوس شریف رازی، ابلاغ شده بود.
وی در شانزدهم آذر ماه سال جاری در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب تهران در همین زمینه مورد محاکمه قرار گرفت.

دختر و وکیل خانم بهرامی پیشتر در مصاحبه با رسانه ها گفته بودند که، دادگاه انقلاب تهران علاوه بر اتهام حمل مواد مخدر، پرونده‌ای را با اتهام محاربه از طریق عضویت خانم بهرامی در گروه "انجمن پادشاهی ایران" در دست بررسی دارد.

در حالی حکم اعدام این شهروند زن ایرانی- هلندی به طور ناگهانی به اجرا در آمده است که رامین مهمانپرست، سخنگوی وزارت خارجه ایران، در اظهارنظری در مورد وی گفته بود: "جرم این فرد در دادگاه در حال رسیدگی است."

شایان ذکر است که در پی افزایش موج اعدام ها در ایران، بسیاری از زندانیان سیاسی محکوم به اعدام نظیر حسین خضری، علی صارمی، جعفر کاظمی و محمدعلی حاج آقایی تاکنون اعدام شدند.