۱۳۸۹ بهمن ۲۷, چهارشنبه

قدم اول برای تشکیل "شورا هماهنگی‌" عضو شوید.

۱.هدف از تشکیل " شورای هماهنگی"= همفکری و هم آهنگی اعتراضات و فعا لیتهای مردمی (در نبود " رهبری")

۲. نحوه عضو گیری: افراد و کاربرانی که در وبلاگ، فیسبوک و یا بالاترین و آزادگی سابقه حمایت از اعتراضات مردمی دارند. (دلیل: نفوذ ناپذیری حکومت ایران در این شورا و امنیت اعضا)

۳.تمامی تصمیم گیریها فقط از طریق هم فکری و رای گیری تصویب میشود.

۴. هیچ کس رهبر یا رئیس نیست.

۵. چنانچه مایل به پیوستن به این شورا هستید آدرس وبلاگ یا فیسبوک یا نام کاربری سایت بالاترین خود را زیر نظرات بگذارید.

۶. اعضا میتواند عضو هر حزبی باشند اما به هیچ وجهی اجازه تبلیغ در شورا را نخواهند داشت.

این اولین قدم است، به شدت به همکاری و همفکری شما نیاز است.

نمونه موفق مصری

لطفا اگر پیشنهادی برای انتخاب نام این شورا دارید در نظرات بنویسید


my facebok

http://www.facebook.com/home.php?sk=group_201429663205101&ap=1

من در حال حاضر به شدت تنهام و وقت محدودی دارم هر کسی‌ می‌تونه کمک بده لطفا در زیر نظرات آدرس فیسبوک و بالاترین و یا وبلاگ بده.

باید یک وبلاگ مشترک راه اندازی کنیم

۲۱ نظر:

Unknown گفت...

سلام نظر خوبیه موافقم
اسم کاربری من در بالاترین Emir

ناشناس گفت...

Emir jan link bede az balatarin, chon nemitonam peydat konam.

chera be link mosbat nadadi!

ناشناس گفت...

به نظر من مهمترین کاری که باید شروع بشه تشکیل یک بانک اطلاعاتی درباره افراد حکومت فعالیت هاشون، جزییات زندکی، آدرس محل سکت خودشون و فرزندانشون است.

رحمت گفت...

سلام. به صورت اتفاقی دیدم که شما هم نظراتی مشابه من دارید. البته بن نظر می رسد شما دقیق تر از من نوشتید و بیشتر تاکید روی شورای هماهنگی دارید. به نظرم اگر یک نفر پشت این جریان باشد(یک هماهنگ کننده به جای تیم) سرعت تصمیم گیری افزایش می یابد.
در ضمن اگر دعوت نامه بالاترین دارید برای من هم بفرستید. irananalyser@gmail.com

alei گفت...

موافقم

ناشناس گفت...

salam
maile man bbinam47@yahoo.fr
ham roo face book ba in peida misham
ham agar mitoonis ye davatnameye balatarin vasam beferestid
vaghte azad daram
baraye har kari ke betoonam vaseye vatanam anjam bedam

ناشناس گفت...

bbinam47@yahoo.fr

شما چطور تضمین میکنید که با حکومت نیستید؟ نه وبلاگ دارید نه بالاترین!!

parstv گفت...

سلام

من هم موافقم با شما آدرس ما در فیسبوک
parstv broadcasting

ناشناس گفت...

دوستان عزیز نظرتون عالیه ولی اتکا به اینترنت برای داخل ایران خوب نیست چون دست حکومته و به راحتی با قطع اون میشه ارتباط ها رو قطع و یا کنترل کرد علاوه براین ناشناسی در فضای سایبر همانقدر که مزیت است خطرناک هم هست . باید با هم فکری و نوآوری ، ابتکار عمل را در دست بگیریم . ما همونطور که در استفاده از شبکه های اجتماعی در دنیا پیشتاز شدیم روش های جدیدی می تونیم ابداع کنیم که پایه آن ارتباطات ساده و سنتی و در عین حال امن و با حد اقل نفوذ باشد . ما ایرانی هستیم و تاریخ نشان داده که بر شرایطی خیلی از شرایط امروز بدتر غلبه کردیم . از طرف دیگر راهکارهای خودمان را باید داشته باشیم هر جا شرایط خودش را دارد و فکر میکنم بهترین راه مبارزه با حکومتی که بر منابعمان چمبره زده و آنرا خرج سرکوب و فریب خودمان می کند آگاهی ، آگاهی و آگاهی دادن به مردم است که بفهمند جایگاهشان کجاست و کجا قرار دارند . اگر نظام مند و سیستماتیک و با هوشیاری جلو برویم نتیجه زودتر از آنچه فکر می کنیم حاصل می شود.

هما راضی گفت...

دوستان من هم با این برنامه موافقم و خوشحالم تا بتوانم کمی مفید واقع بشم

ناشناس گفت...

baharomidvar@gmail.com

man baray har gooneh hamkari amadeham. dar balatarin va face book nistam vali dar gooder hastam.

ناشناس گفت...

دوستان فکره خوبيه ولی حواستون به کسایی که ممکن ریپورتتون و بدن باشه ....

ناشناس گفت...

این فکر بسیار خوبیه. مطمئنا اگر شما بتونی یک جوری تضمین کنی که با حکومت نیستی و این کار برای شناسایی مخالفان نیست، افراد بیشتری جذب می شند. مگر اینکه برای تشکیل این شورای هماهنگی طلب آدرس اصلی فیس بوک یا چیز دیگه نکنی، به هر حال ما بیشماریم.

ناشناس گفت...

t.bargesabz@gmail.com
به هر حال تشکیل اینچنین شورایی باتعداد اعضای بالا و فعال، یک موفقیت بزرگ است.

ناشناس گفت...

سلام. پیشنهاد خوبی هستش. باید یک شورای هماهنگی ایجاد بشه که همه مردم بتوانند اونجا رای به چندین موردی که توسط اعضای ارشد این شورا مطرح میشن رای بدهند. این بهتر از این هستش که هر کسی یک نظری بده، چون تنوع سلیقه زیاد هستش و اگر اینجوری باشد همه سردرگم میشوند، بهتره چند روش یا موضوع مطرح بشه و مردم علاوه بر اینکه به این روشها رای بدهند بتوانند نظر هم بدهند. در نهایت باید هر چیزی که توسط اکثریت تصویب میشود به روشهای گوناگون به اطلاع مردم توی ایران برسه، یکی از روش ها این هستش که اعلامیه ها یا بخشنامه های تصویب شده توسط شورا از طریق پست با چسباندن یک تمبر روی پاکت و انداختن ان به صندوق پست به خانه ها فرستاده بشه و در آن ذکر بشه که گیرنده هیچ مسولیتی نسبت به مطالب این نامه نداره و بصورت راندوم انتخاب شده است، فکر نمیکنم دولت بتونه نامه ها رو بخونه! بعدا اگه درست شود همچین شورائی، به منابع مالی هم فکر میشه کرد که چه جوری از ایرانی های مقیم خارج کمک مالی گرفت.
موفق باشید، لطفا نظراتتون رو نسبت به این پیشنهاد بدین.

ناشناس گفت...

سلام دوست عزیز
تشکلی که شما در پی ایجاد آن هستید باید یک هسته مرکزی داشته باشد که بتواند تصمیماتی بگیرد که برای رژیم سردرگمی ایجاد کند، همانطور که در کامنت بالا مشاهده می کنید ساندیس خورها دائماًدر حال رصد فضای نت هستند و با سرکوب های خود در دل مردم رُعب و وحشت انداخته اندو لازمه شکستن این فضا و اطلاع رسانی و آگاه کردن مردم ، تغییرات استراتژیک منطقی و کارا و ایجاد طُرق جدید اطلاع رسانی در سطح کشور برای اعلام موجودیت و پویائی جنبش است . در یک کلام تصمیمات اصلی باید بصورت سری در هسته شورا گرفته شود و اطلاع رسانی وسیع صورت بگیرد ولی هدف و پشت پرده آن تا بعد از انجام آن برای دیگران مشخص نباشد. باید این مساله را برای اعضا روشن کنید.مساله مهم دیگر اینکه با وجود اعتقاد همه ما به آزادی بیان باید از نفوذ و حتی کامنت گذاشتن عوامل حکومتی به هر شکلی در فضای عمومی شورا جلوگیری کرد . بدیهی است که آنها هم از روش های پیچیده تر برای نفوذ و دلسرد کردن اعضا استفاده می کنند که باید به موقع به مقابله با آنها پرداخت . در یک کلام تشکیل این شورا و اعلام موجودیت آن همانقدر که لازم و ضروریست ، سخت و دشوار هم است و باید با همفکری و ابتکار اعضای آن به مداومت و حصول دستاورد های قابل توجه در آن بیاندیشید.

Ashkan گفت...

هستم و موافقم
http://democraticiranian.blogspot.com/
lordfeo@gmail.com

ناشناس گفت...

با سلام با تشکر از شما من میخوام بگم این نوع تظاهرات اصلا درست نیست و با کوچک ترین خمله نظامی ها مردم فرار میکنن و به این دلیل که توی خیابان نمیشه بکسی اعتماد کرد به نظر من بهترین راه حل اینه که ما با دوستان همسایه ها وهمکلاسی ها(یا کسانی که مطمعن هستیم مزدور نیستن ) با هم جمع بشم بهد توی تظاهرات شرکت کنیم و هوای همدیگر را داشته باشیم ومطمعن باشین با همله به چند مامور مردم هم حمله میکنن ومامورها فرار میکنن اگه این گروها سلاح سرد هم با خودشون داشته باشن چه بهتر از هم همایت میکنن به نظر من بهترین روش اینه

sabzesabz گفت...

دوست عزیر من نیز موافقم با شما یک من یک وبلاک دارم به اسم
http://sabzesabz-ayeneh.blogspot.com
من منتظر جواب گروه هستم

ناشناس گفت...

salam

من می گم بایداونا را غافلگیر کرد نه اینکه تو سایتهااعلام کرد فلان روز فلان جا تظاهرات بیایید خوب اونا مجهز وزودتر ما میایند به نظر من باید حدافل بتونیم گروههایی تشکیل دهیم و بی خبر در یک ساعت با اتوبوس بریزیم جلوی صدا وسیما یا یک کلانتری یا هر جای دیگه و اونجا را اشغال کنیم به صورت ناگهانی

green1388 گفت...

سلام
یا حسین میر حسین
بالاترین:green1388