۱۳۸۹ اسفند ۴, چهارشنبه

چرا فراخوانی داده نمی‌شود ؟ دلیل این سکوت طولانی چیست!


مهم! شما میتوانید بیش از ۱ مورد را انتخاب کنید

پس از انتخاب گزینه‌هایتان روی کلمه Submit Vote کلیک کنید

برای دیدن نتیجه آرا کلیک کنید













My Web Poll



چرا فراخوانی داده نمی‌شود ؟






چون کروبی و موسوی در حصر هستند
چون کسانی که از طریق فیسبوک (جنبش سبز) فراخوان میدهند مطمئن نیستند که مردم استقبال کنند
(چون بی‌ بدلیل و بی‌ مناسبت نمیشود فراخون داد (حمایت از مردم مصر)
چون به خوبی از ایده‌های مردمی استفاده و استقبال نمیشود(فسبوک ۲۵ بهمن و جنبش سبز)
هیچ کدام از موارد بالا
همه موارد بالا

Current Results


مشگل هماهنگی به شدت احساس می‌شه. همه منتظر هستند! اگر فسبوک ۲۵ بهمن و جنبش سبز راه امید نمیوانند از پتانسیل مردم به خوبی استفاده کرده و هماهنگی لازم را ایجاد کنند باید خودمان از چند چهره آشنا و مطمئن بخواهیم که با کمک مردم یک گروه تازه را تاسیس کنند. لطفا نام‌های آشنای که به نظرتان میرسد را نام ببرید تا یک همه پرسی انجام دهیم.


باید از یک چهره یا چند چهره خوش نام بخواهیم صفحه سرنگونی رژیم را در فیسبوک ایجاد کنند گر یک فرد ناشناس این صفحه را ایجاد کند مردم اطمینان نمیکنند///




۱۲ نظر:

ناشناس گفت...

منتظر کسی نباشیم. چاره ای نیست! ما باید رسما فاز سرنگونی رو کلید بزنیم. با ایجاد یک صفحه در فیسبوک به نام کمپین سرنگونی. چنانچه لایک ها به ۲۰۰۰۰ رسید. این کمپین فراخوان بده واسه تظاهرات. به همه ی خبرگزاری ها هم اعلام می کنیم. نباید وقت از دست بره.نظرتون چيه؟
azadaneh1@gmail.com

ناشناس گفت...

با نظره شما موافقم، اما اگر یک فرد ناشناس این صفحه را ایجاد کند مردم اطمینان نمیکنند. باید از یک چهره یا چند چهره خوش نام بخواهیم صفحه سرنگونی رژیم را در فیسبوک ایجاد کنند

ناشناس گفت...

به هر حال اگه اين صفحه ايجاد بشه و روشن و واضح هدف خودش رو بنويسه و اعلام كنه كه اين هدف ثابت و غير قابل تغييره ميتونيم بهش اميد داشته باشيم. ميشه با تشكل ها و گروههاي سبز در ايران تماس برقرار كرد و نيز از همه ي فعالان آزاديخواه با هر عقيده و هر قوميتي دعوت كرد كه در حمايت از اهداف اين كمپين بيانيه صادر كنن تا تكليف همه روشن بشه.به نظر ميرسه اين خواسته ي بسياري از اعضاي جنبش سبز باشه.

ناشناس گفت...

پیشنهاد : آقای مخملباف ، دکتر محمود مرادخانی تهرانی)خواهر زاده خامنه ای(، دکتر سازگارا، بنی‌صدر...

ناشناس گفت...

نظر من اين بود كه اين كمپين توسط چنتا از سبزهاي فيسبوك راه اندازي بشه اما اگه بتونيم با افرادي كه در بالا اشاره كرديد تماس بگيريم و نظرشون رو در اين مورد جلب كنيم خوبه. چه كسي مي تونه اين كار رو انجام بده؟

ناشناس گفت...

نظر من اين بود كه اين كمپين توسط چنتا از سبزهاي فيسبوك راه اندازي بشه اما اگه بتونيم با افرادي كه در بالا اشاره كرديد تماس بگيريم و نظرشون رو در اين مورد جلب كنيم خوبه. چه كسي مي تونه اين كار رو انجام بده؟

ناشناس گفت...

چون همه به بالاترین سر میزنند، باید این فراخون در اینجا مطرح کنیم و از چهره‌های خوش نام بخواهیم که این صفحه فیس بوک را راه اندازی کنند.

ناشناس گفت...

مگه مصریها و تونسیها برای یک رهبر قیام کردند و پیروز هم شدند؟؟؟؟؟

یکبار پدرانمون رهبر، رهبر کردند که وضعمون ۳۲ ساله این بدبختیه،

باید ما جوانها برای آینده خودمون کاری کنیم،

این ملاها فقط زور میفهمند، مسلح یا دست خالی‌ با سنگ!

هر روز یک ۲۵ بهمن جدید باید براشون راه بندازیم...

ناشناس گفت...

آقای علی داعی. یک انقلابی فهمیده و مورد اطمینان و از همه مهمتر بدون چشم داشت.

ناشناس گفت...

مهم مهم-این طرح فراخوان توسط جمعی از فعالان جنبش سبز بررسی شده که در صورت تایید و اجرا رژیم ضربه سختی از جنبش سبز خواهد خوردو به اطلاع میرساند برخی از مقامات امنیتی بااطلاع از این طرح در وحشت و ترس بی سابقه ایی فرو رفته اند و هیچ راهکاری امنیتی برای مقابله با این طرح ندارند و به حالت انفعال در آمده اند. فراخوان دهه خشم از 15 اسفند تا 24 اسفند(جهرشنبه سوری).9 روز اول تظاهرات سراسری و آرام در تمام ایران و در روز آخر در صورت کوتاه نیامدن رژیم به خواسته هایمان در روز آخر چهارشنبه سوری با تمام تجهیزات (کوکتل مولوتف و نارنجک دستی) به نبرد نیروهای سرکوب گر می رویم و هر محله پاسگاه و اماکن دولتی منطقه خود را به تصرف در می آورد یا آتش میزند .قابل ذکر است که در صورت اجرای طرح به دلیل اینکه 9 روز نیروهای سرکوب گر آماده باش بوده اند به دلیل خستگی و فرسودگی توان مقابله با چهارشنبه سوری را نخواهد داشت و بهترین فرصت برای ضربه زدن به رژیم می باشد.این همان مدل مبارزه ای است که کشورهای مصر تونس لیبی به صورت موفقیت آمیز اجرا کرده اند تا وقتی که رژیم قدرت تصرف شهر توسط مردم را نبیند هرکز در برابر تظاهرات مسالمت آمیز مردم کوتاه نخواهد آمد و توجهی به خواسته هایمان نخواهد کرد لذا ما جمعی از فغالین جنبش سبز تقاضا داریم هر چه سریعتر برای اجرای این طرح ضربتی اطلاع رسانی و تبلیغ کنید و به مشاورین آقای موسوی و کروبی اطلاع دهید .قراخوان دهه خشم 15 اسفند تا 24 اسفند (چهرشنبه سوری)

hossein گفت...

be facebook man braye atehd khosh amedid man chezi nemikham fgat azadie Iran>>> Hossein-tavasoli >>




><>>><<

ناشناس گفت...

من هم ازخدام بود که بدان رهبراين راه را به اتمام برسانيم، با اين نظر موافقم که يک نفر را بايد انتخاب کرد چون با اين شرايت اطلاعاتيها راحت می توانند در جنبش رخنه کنند،و ضربه بزنند،من تمام اشخاصی که دراينجا نام برده شدند ،فقط يک نفر شايسته اين رهبری است که فکر ميکنم اين شخص به دنبال منافع شخصی نيست شايد بدنبال انتقام گری باشد،و اين شخص بنی صدر است،چرا که بنی صدر اعتقاد به تداوم راهپيمايی تا سر نگونی اين رژيم است،