۱۳۸۹ اسفند ۶, جمعه

نه کروبی و نه موسوی راضی‌ نیستند که ما "فقط" خواسته امان در اعتراضات لغو "حصر" آنان باشد



ما باید خیز بلندتری برداریم گیرم آنان را از حصر در آورند! تازه میرسیم سر خونه اولمان.

خواست آنها و ما اعتراض به حکومتی است که به ما و دنیا دروغ میگوید، دسیسه میچیند، سرکوب میکند، میکشد و در یک کلام این حکومتی که صدای مردمش نیست.

اگر قرار است باز به خیابانها بیاییم باید خواستمان، خواست اکثریت مردم ایران باشد. من نمیگویم خواست اکثر مردم ایران چیست، وقتی‌ به خیابان آمدیم "فریادش" می‌کنیم...

در یک کلام وقت و هزینه هامان را به خوبی استفاده کنیم...

۳ نظر:

ناشناس گفت...

خیلی ساده انگارانه است اگرفکرمیکنید موسوی وکروبی هنوزدرحصرهستند.
بنده های خدا این درب آهنی درجلوی خانه میرحسین واون دلقکبازیهای جلوی خانه شیخ شجاع برای فریب دادن جنبش است.
اگرکمی فکرکنیدمتوجه خواهیدشدکه هراس این فاشیستهاازجنبش به قدری است که ریسک نکهداری آن دوبزرگواررادرآنجارابرنمی تابند.بنابراین بیاییدخودمان راگول نزنیم .هرچه سریعتراطلاع رسانی کنیم وکاری صورت دهیم تافرصتهاازدست نرفته

ناشناس گفت...

ما به این امید پیرو ولیمان حضرت آیت الله العظمی خامنه ای هستیم . شما چطور؟

امام :

بعد از من كسي خواهد آمد كه پرچم را به دست حضرت مهدي خواهد داد …

http://salehat.ir/index.php?option=com_content&view=article&id=60:1389-06-01-14-26-04&catid=42:agha-va-mahdi

سامی گفت...

من خودم سرباز سایبری هستم.
ولی به این یاروی بالایی خودم میگم:
لاشی، چون یا سبزک هستش و داره این نظرات رو میذاره و یا اینکه داره بساط فحش رو پهن می کنه.