۱۳۸۹ بهمن ۲۹, جمعه

بازی شطرنج با رژیم


اعلام مسير راهپيمايي يكشنبه اول اسفند : كل طول خيابان وليعصر


بازی شطرنج با رژیم را باید خیلی‌ دقیق و حساب شده پیش ببریم, حرکات حریف را پیش بینی‌ کنیم

۱۰۰% در مسیرهای اعلام شده پر از نیرو خواهد بود پس تجمع کمی مشگل می‌شه مگر خیلی‌ خیلی‌ زیاد باشیم.

- اگر یکجا جمع بشیم، سرکوب میشیم باید پخش بشیم و نیروی سرکوب را پخش و گیج کنیم. نباید گذاشت که با جمع کردن نیروهاشون ما را پرس کنند.

- فقط از خونه بیائیم بیرون یا با ماشین یا پیاده هر جا دیدیم جمعیت هست، ملحق بشیم

- ما باید 1 اسفند خودمونو واسه مسابقه ی دو میدانی مدت اماده کنیم
و در خلالش که وقت و مجالی پیدا شد شعار بدیم.

دوستان حجم لینکها بخصوص لینکهای تکراری خیلی‌ زیاده ما الان نیاز داریم که یک استراتژی داشت باشیم. من چند نظر دارم، که مینویسم لطفا چه زیر این لینک یا در وبلاگ نظر بدید تا وقت هست بتونیم تا حدی به یک استراتژی واحد تری برسیم

دقیقا ببینید! گاز میندازن پشت سرمون، بعد هجوم میارن،مردم هم ناخودآگاه و به اشتباه فرار میکنن به همونجایی که اونا گاز انداختن ! …

1اسفند از این تاکتیک استفاده میکنیم.*




چند توصیه امنیتی برای نبردهای خیابانی

1- در هنگام شرکت در درگیریها سر و صورت خود را با ماسک های آلودگی هوا، عینک دودی، کلاه و یا شال گردن بپوشانید
2- در روز راهپیمایی، لباس و شلواری بپوشید که معمولا کمترآنها را می پوشید. رعایت این امر کمک می کند تا احتمال شناسایی شما از روی نوع و رنگ پوشش تان کمتر شود
3- در محله ای دورتر از محل خود وارد درگیری شوید. ممکن است نیروهای امنیتی با نشان دادن فیلم شرکت شما در درگیری به ساندیسخوران محل (کسبه یا اهل مسجد و …)، آنها را به راحتی از روی لباس یا قیافه شناسایی کنند.
4- در روز 25 بهمن مشاهده شده است که عده ای از سرکوبگران با قیافه های عادی وارد معترضین شده و ضمن هدایت جمعیت، به شناسایی فعالان و دستگیری آنها پرداخته اند.
یکی از بلاگرهای سرکوبگر از تجربه شخصی خود در 25 بهمن نوشته است: …
دیروز، در مسیر نزدیک به پایگاه مقداد، جهت عدم تکرار واقعه حوزه ۱۱۷، به دلیل توده توده بودن معارضین، بچه های بسیج با تیپ غیر مذهبی وارد جمع ها شده، و پس از شناسایی سه-چهار سردسته ی هر توده، با محاصره کردن وی، و تهدید کردن با اسلحه های موجود، چون شوکر، آرام آنها را از تظاهرات جدا می کردند و تحویل نیروهای امنیتی می دادند؛ اینچنین زمانی که جمع به نزدیکی مقداد می رسید مضمحل شده و راحت پراکنده می شد؛ و تا رسیدن توده بعدی وقت استراحت بود. من به نظرم این اتفاق جدا قابل تحسین است، ….
برای دوری از گرفتار شدن در چنین دامی، در گروههای چند نفری از دوستان یا آشنایان خود به خیابان بروید تا در صورت بروز خطر، به یکدیگر کمک کنید.
5- در صورت پرتاب گاز اشک آور، اگر فرصت دارید و می ت...




۶ نظر:

Ashkan گفت...

لطفا اطلاع رسانی کنید که در بین مردم نیروهای رژیم وجود دارند و در بعضی موارد دیده شده که باهم شروع به دویدن ومثلا فرار میکنند برای متشنج کردن جمعیت

ناشناس گفت...

دوستان این تجربه شخصی من است در محل تجمع ها چون موبایل ها را قطع می کنند عوامل نفوذی برای دادن اطلاعات از تلفن ثابت استفاده می کنند ( کارتی،سکه ای،مغازه ها) اصلاً به ظاهر افراد و حرکاتشان جهت جلب اعتماد توجه نکنید و نگذارید جمعیت را به سمتی که می خواهند بکشند ، هدایت جمعیت را خود و دوستانی که همراهتان هستند به عهده بگیرید در شرایط کنونی به نظر من فقط تظاهرات برق آسا و تهیه گزارش تصویری ( هرچه بیشتر بهتر ) به درد می خورد از طرف دیگر من فکر می کنم کشیدن نرده در درب منزل میرحسین از طرف حکومت جهت تحریک تظاهر کنندگان و کشیدنشان به آنجاست چون آن منطقه بخاطر اماکن حساسی که در آنجاست سه لایه حفاظتی به تناسب فاصله با مرکز منطقه دارد و همیشه بطور محسوس و نامحسوس کنترل می شود و نیازی به نرده کشیدن ندارد. باید با تظاهرات غیر متمرکز و مداوم خسته شان کنیم فقط همین با خارج شدن چهره شهر از وضعیت عادی ، آنطرف ریزش بیشتر و اینطرف الحاق بیشتر میشود. ما پیروزیم چون حق با ماست

برانداز نرم گفت...

باید برای بعد از راهپیمایی هم برنامه داشت , اعتراض های محله ای و تهدید بودن دایمی برای حمله به مراکزی که بازداشت شدکان را میبرند از لحاظ روانی آنها را فرسوده خواهد کرد.

کافی فقط برای فردا احتمال حرکت به سمت
صدا و سیما و یا خانه موسوی و یا جماران و یا اوین را اضافه کنیم , آنوقت این مشنگ ها مجبورن نیروهاشون رو پخش کنن و یا تمهیداتی برای این قضیه هم در نظر بگیرن , اونوقت مقزشون شروع به کار کردن خواهد کرد و میفهمن که بابا این ره به ترکستان است

ناشناس گفت...

در 25 بهمن به نظرم آمد اگر از قبل هماهنگ می کردیم و مثلا بیست نفر موقع حمله پلیس وسط خیابان اصلی بر روی زمین می نشستند و کتک می خوردند حتما بقیه دیگر فرار نمی کردند و به آنها می پیوستند فرض کنید یکباره چند هزار نفر در مقابل پلیس ضدضورش وسط خیابان بنشینند و تکان نخورند!

ناشناس گفت...

من یک نظر دارم اونم اینکه چرا همیشه شعار میدید "نترسید نترسید ماهمه با هم هستیم" ؟ این بار منفی داره و نا خود آگاه القا میکنه که باید از چیزی ترسید. پیشنهاد میکنم به جاش از شعار "بترسید بترسید ما همه با هم هستیم" خطاب به دژخیمان استفاده کنید و همزمان پا به سوی آنها بکوبید تا اونها از ترس بترکند.

ناشناس گفت...

اشتباه نکنید هرچه متمرکز تر باشید جمعیت تون بیشتر و پشتتون به هم گرمتر میشه. این پیشنهاد نفوذی هاست که می گن در سطح شهر پراکنده شید چون خودشون هم خوب می دونند که جمعیت متمرکز و هماهنگ براشون خطرناکه. وقتی پراکنده باشید راحت تر میریزن سرتون و شکستتون می دن. این استراتژی شونه. داستانه تبر و اون دوتا جنگل یادتونه؟ باید مثل جنگل دوم همه در کنار هم باشیم تا شکستشون بدیم.