۱۳۸۹ بهمن ۲۰, چهارشنبه

مگر شما از شاه مجوز راهپیمای گرفتید، یا مردم مصر از مبارک؟

دقیقا به همین دلیل که شما بی‌ مجوز در سال ۵۷ راهپیمای کردید ما هم حق داریم. یا چطور است که به مردم مصر خرده نمیگیرید که چرا از مبارک مجوز نگرفتنند یا مردم تونس! ما نیازی به مجوز نداریم.

۲ نظر:

Shaahin Delneshin گفت...


مبادا مبادا فضای تنفس را برای کسانی که می‌خواهند به دعوت آقایان موسوی و کروبی به «برپایی یک راهپیمایی آرام و همراه با سکوت»* اقدام کنند، ببندیم!


از حقوق «راه‌پیمایان خاموش» وسیعن دفاع کنیم!

دمکراسی یعنی همان حقوقی را برای طرف مقابلت قائل باشی که برای خودت می‌خواهی. کسی نمی‌تواند و نباید بتواند که حق انقلاب، حق به خیابان آمدن و تا رفتن خامنه‌ای به خانه نرفتن، حق بروز خشم، حق گفتن مرگ بر دیکتاتور، حق، به قول آقای ابراهیم نبوی، جنگیدن با موتورسواران مزور را از تو بگیرد، اما تو هم برای طرف مقابلت احترام قائل شو، حق سکوت قائل شو، فضا قائل شو، جا قائل شو، مکان قائل شو! عزیزم.

ضلع شمالی‌یه خیابان‌های آزادی و انقلاب، مختص کسانی باشد که می‌خواهند دست به راه‌پیمایی‌یه همراه با سکوت بزنند.

ضلع جنوبی‌یه خیابان‌های آزادی و انقلاب، مختص کسانی باشد که می‌خواهند فریاد خشم‌شان را به گوش آقای خامنه‌ای برسانند.

به کلیه یه آن‌هایی که فکر می‌کنند مردم آماده‌یه انقلاب در 25 بهمن نیستند، یا برای 25 خرداد 1390 بهتر آماده خواهند بود و فراوانی‌یه جمعیت و حضور پررنگ مردم را بهترین شعار ممکن دانسته و شعارها وتندروی‌های بی‌موقع را مضر برای جمع شدن هر چه بیشتر مردم و باعث هرز رفتن نیروها می‌دانند، اکیدن توصیه می‌شود از حقوق «راه پیمایان خاموش» دفاع کنند.

* جرس، چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۸۹: «... دبیر کل حزب اعتماد ملی در ادامه با اشاره به محدودیتهای سنگینی که ماموران حکومتی برای او و میرحسین موسوی یکی دیگر از رهبران جنبش سبز وضع کرده اند، از ملاقات دو باره خود با آخرین نخست وزیر ایران طی یک هفته گذشته خبر داده است و بر این نکته تاکید کرده است که هر دوی آنها خواستار برپایی یک راهپیمایی آرام و همراه با سکوت در روز دوشنبه ، 25 بهمن در میدان آزادی شده اند... »

ناشناس گفت...

در هنگام برگزاری تظاهرات دولتی 22 بهمن که کودتاچیا با تمام زور و قدرتشون مشغول گرم کردن تظاهراتشون هستن، از نظر امنیتی بهترین زمان برای تبلیغ تظاهرات مردمی 25 بهمن در دیگر نقاط شهر است.(دیوار نویسی، پخش تراکت و ... ).این فرصت رو از دست ندهیم
آقا لطفا این رو تو بالاترین بگذارید