۱۳۸۹ بهمن ۲۶, سه‌شنبه

خبر مهم و اختصاصی 2

av Ali Javanmardi kl. den 14 februari 2011 kl. 22:23

دوستان گرامی این خبر از منبعی در سپاه پاسداران تهران ، به من رسیده و من فقط ناقل آن هستم و قضاوت درباره آن باشماست.

" فرماندهی سپاه پاسداران که مدیریت بحران کنونی در کشور را بر عهده گرفته به تمامی پرسنل خود که در کنترل بحران شرکت داشتند اعلام کرده به هیچ وجه نباید مشاهدات خود را از حضور مردم حتی به اعضای خانواده خود بگویند. به کادرهای سپاه وعده داده شده پس از عبور از بحران کنونی به هر کادر رسمی سپاه بنا بر نوع شرکت در کنترل بحران پاداشی نقدی تحت عنوان "حیدر " داده شود.

جالب توجه آنستکه شب گذشته به ما گفته شد با حضور پر رنگ سپاه در تهران احدی جرات نخواهد کرد وارد خیابان شود. ولی تظاهرات در بیش از 17 نقطه تهران اعتماد به بولتن داخلی سپاه را کاهش داده و این سوال را در بدنه سپاه مطرح کرده که اگر تظاهرات ادامه پیدا کند چه باید کرد؟! بسیاری از پرسنل سپاه طرفدار مهندس موسوی هستند و میگویند بجای شلیک به مردم ، به هوا تیراندازی کرده اند.

نکته قابل توجه دیگر ماسک تظاهرکنندگان است که باعث شده نتوان آنها را شناسایی کرد.

بنابرگزارش داخلی سپاه 16 عضو سپاه زخمی شده و بیش از هشتاد نفر تظاهرکننده نیز در تهران دستگیر شده اند.

سردار حسن عباسی (یدالله قزوینی) پس از جلسه امروز سران سپاه به بیت رهبری پیشنهاد داده در صورت ادامه تظاهرات سردار محمدرضا نقدی را از سازمان بسیج مستضعفین که بازوی کنترل پایتخت است برکنار کنند. درگیری بین دکتر عباسی با سردار نقدی به گوش بدنه سپاه رسیده است."

۱۶ نظر:

ناشناس گفت...

خامنه ای مستقیما به تو میگوییم:
اگر فرزندان عزیز دستگیر شده ما ظرف سه روز(تا روز پنجشنبه ۲۸ بهمن) آزاد نشوند، تمام اینترنت پر از دشنام به تو و رژیمت به زبانهای فارسی و عربی و انگلیسی خواهد شد. خود دانی.

ناشناس گفت...

خامنه ای مستقیما به تو میگوییم:
اگر فرزندان عزیز دستگیر شده ما ظرف سه روز(تا روز پنجشنبه ۲۸ بهمن) آزاد نشوند، تمام اینترنت پر از دشنام به تو و رژیمت به زبانهای فارسی و عربی و انگلیسی خواهد شد. خود دانی.

Unknown گفت...

Ay Dictator
Dar ras ghodrat bodan cheghader miarzeh sharm kon mardomo nakosh
fekr kardi az zaman riasatet chand nafar ro koshti zendegi chand khanwadeh ro az ham pashid

ناشناس گفت...

baba ina vase ghodrat hame kar mikonan javoonamoon o mikoshan,....bayad berim too khiyaboon vagarna hmine ke hast emroz o farda o..........ta soghooooooooooooot inshaaaallllaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhh

TRW گفت...

ta key mikhan bokoshan??ta zamani k tire tofangeshon tamom she,mimonimo yek seda migim,marg bar diktator...

ناشناس گفت...

چه آدمای سادو لوحی هستید من نمی دونم شما تا کی می خاید سرتونو بکنین زیر برف آخه شما کجا زندگی می کنین که این حرفایی رو که ایا می زنن باور می کنین

ناشناس گفت...

با توجه به اینکه میشه گفت 90٪ از مردم ماسک نداشتن نظر شخصی من اینه که این خبر درغ است.

ناشناس گفت...

this is a war between iranian people and mullahs (arabs) who have occupied our country with lies. What did people in the war with Irak? more than one milion died and every iranian was ready to defend our country Iran. Now is the time to fight for Iran no mather if we dies or not. Living in prison under arabs demand is not living. Better die for a free Iran than in a mullah's Iran. Let fight for iranians sitting in Evin, Ghohardasht and other mullah's prisons. Seda o Sima has to be taken for people's voice. Let make it happen by releasing it from tyrann mullahs.

ناشناس گفت...

خطاب به دوستان انقلاب اسلامي :
فراموش نكنيد هيچ وقت كشوري كه(امريكا،انگليس،و رژيم منحوس صهيون)كه دولت مردانش باعث شدن تعداد بسيار زيادي از هم وطنانمون در دوران مختلف كشته و شهيد بشند دلي براي ما بسوزونه ...اگر قرار به ساختن ايران باشه خودمون بايد اونو بسازيم نه اينكه منتظر بمونيم تا كشوري كه خودش درگير فساد هاي مختلف براي ما سازندگي با منت و به شرافت كن...يقين كنيد انساني به تدبر و والايي امام خامنه اي انگشت شمارند ...و شايدكمتر، خدا را در نظر بگيريد و كلامي كه مي گوئيد از روي عقل و انصاف باشد و بدانيد همينقدر كه از مصائب مي گذريم از انديشه هاي والاي آن مرد الهي است...

ناشناس گفت...

اقای ناشناس
ضمن عرض سلام
جون همون آقا مه بهش اعتقاد داری به ما بگو که چی در این آقا دیدی که میگی انسان والائی،بگو من در موردش فکر می کنم ولی یک چیزی یادت نره که همون آقا در زمان جنگ از اسرائیل و آمریکا و انگلیش اسلحه می خرید تا با کشور همسایه بجنگه ،اگر دوست داشته باشی می تونی در مورد این مسئله هم تو اینترنت هم در کنابخانه ها در موردش تحقیق کنی

ناشناس گفت...

khamenei mosteghian be to migooyam:
KOSSSSEEEE NNAAANNNAAT

Unknown گفت...

Doustan xahesh misheh keh Latin ra az Tanbaly behale Khatte araby naiandazid va a e va o ra bekarbebarid vbagarnah baz ham baiad iraniam raz o ramzy benevisand va bekhanand

Unknown گفت...

Xamenehiy marg bar tou vaIslamat bad, Harcheh dirtar bery bishtar Asib khahy did Az man goftan va az tou nashenidan

sabzesabz گفت...

رئیس دزدا بلاخره راستش را کفت که چه قدر برای انها می ارزد با یک جمع بست میشه فهمید چقدر تا حالا دوزدیدن و اگر یک جمع بندی گلی بکنیم می بینم را ست کفته این کفتار پیر چون پولهائیکه اینها از مردم ایران دزدیده اند ملیارد که هیچ تریلارها می شود اگه مادر بزرگم زنده بود میگفت اگه منم بود از اقا طرف داری میکردم اون موقع بالاق شخصی میرفت روضه خونی ولی حالا با 4 هواپیما شخصی میره به زر زنی.
با این ایمیا برام ایمیل بزن
homayoun@gmail.it

sabzesabz گفت...

ببخشید ا
homayoun2591@gimail.it

mojtaba mostafavi گفت...

فتنه احمدی‌نژاد. سلام، الان تازه متوجه شدم چرا در سالروز وفات امام خمینی ، حضرت امام خامنه‌ای فرمودند که خود امام خمینی بارها فرمودند اشتباه کردند و منظور ایشان از این حرف چه بود . با رفتار اخیر رئیس جمهور بالاخره روشن شده است که احمدی‌نژاد با دادن نتایج آرا دروغی انتخابات به امام خامنه‌ای، باعث شدند که حضرت امام خامنه‌ای در ملا عام اعلام کنند که حمایت از احمدی‌نژاد بعد از انتخابات، اشتباه بوده است. فتنه اصلی‌ زیر سر احمدی نژاد و خائنین امثال خودش بوده و هست.ای کاش دسته احمدی‌نژاد هم سر به خیابان بگذارند شخصاً ترتیب ایشان را هم از پشت بام خواهم داد. سرباز ولایت من هستم نه آن مشائی دزد.