۱۳۸۹ دی ۲۱, سه‌شنبه

این همهٔ خبرهای بد

فقط من هستم که از شنیدن این همهٔ خبرهای بد احساس مریضی می‌کنم و خسته شدم؟

هر روز که از خواب پا میشم اخبار اینهاست: اعدام ، خودکشی، قتل وسط خیابون، سقوط هواپیما، آلودگی شدید هوا، گرونی و سهمیه بندی، احکام زندان و شلاق،مرگ هنرمندان، تحریم، انفجار تروریستی، زلزله، جنگ سایتها....

احساس می‌کنم مرور اخبار روزانه کم کم داره باعث دردسر روحی و روانی‌ می‌شه. چرا راستی‌ حتی یک خبر خوب هم نمیاد؟ فکر کردم یک گروه فیس بوک تشکیل بشه در همین زمینه، موافقین؟

چرا که حس می‌کنم جامعه نیاز به کمک روحی و روانی‌ داره.

۲ نظر:

ناشناس گفت...

inhame khabar bad kamelan tabiie dar keshvary ke bar sare bomesh salhast kejoghd neshaste

ناشناس گفت...

یک مشت کمونیست تروریست مادر جنده و یک مشت مسلمان تروریست مادرقحبه بیگانه ریخته اند توی مملکت زندگی همه رو خراب کرده اند. تازه به هم اید ئولوژی ضد امپریالیستی هم یاد میدهند و به هم خط میدهند و بعضی وقتها با هم ائتلاف میکنند و سازمان مشترک تشکیل میدهند. کس مادر محمد و مارکس ، کون لق خمینی و کاسترو و کیم جونگ ایل . گمشید برید عربستان و کره شمالی و کوبا. یا اگه کونشو دارید برید مستقیما با آمریکا مبارزه مثلا ضد امپریالیستی بکنید که خواهر و مادرتون رو مستقیما بگاد. میخواهید حکومت جهانی اسلامی یا حکومت جهانی کمونیستی درست کنید، خیر سرتون برید یه جای دیگه درست کنید. از این به بعد تا وقتی اینجا باشید و دهنتون رو باز کنید فحش خواهر و مادر میخورید. یک نفرتون به اندازه هزار نفر سرو صدا میکنه . میخواهید زندگی ما رو خراب کنید ما هم تو اید ئولوژی و دین تون می شاشیم. ریدیم تو اسلام و کمونیسم تروریست.