۱۳۸۹ فروردین ۲۳, دوشنبه

یادتونه مردم رو میفرستادید تظاهرات! حالا حتی زورتون میاد به لینک زندانی‌هاشون مثبت بدید

یادتونه مردم رو میفرستادید تظاهرات! حالا حتی زورتون میاد به لینک زندانی‌هاشون مثبت بدید یادم نمیره بعضی‌‌ها روز‌های تظاهرات چه جوری تویت میکردن و خا...ت و نشون میکشیدن حالا حتی شرف ندارن به لینک همون مبارزانی که به همون تظاهرات رفتن یک مثبت بدن که داغ بشه. یادتون رفت! حالا اونها موندن گوشه زندون و خانواده‌های از همه جا مونده و روندشون، من و تو هم خیال می‌کنیم مبارز بودیم، آخه لینک هامون خوب داغ میشدن اون روز ها، نه‌؟

۴ نظر:

ناشناس گفت...

چرا اینقدر تند و بی ملاحظه نوشتی؟ این چه طرز تذکر دادنه؟!! فکر نمیکنی دشمن سواستفاده میکنه؟ بهتر نیست بطور سازنده انتقاد کنی؟

Mohammad گفت...

Rast mige dige,chera beheton bar mikhore?mobarezaton faghat az poshte monitore!onam az onvare marz!
Etefaghan bahoneye sarkobe maha, shoma shekam sira hastid!az ro shekam siri faghat harf mizanid.kharej neshino bala shahri che mifahme az darde gheshre motevaset be paeen?!kodetachi sharafesh bishtar az shomahast,on az robero miad vali...

Anahita گفت...

سلام دوستان؛
به نظر من هم بهتر هستش كه تنبلي رو كنار بزاريم و در مسير مشخصي كه داشتيم حركت كنيم. اين رژيم الان به يك نخ بند هستش. اگر بتونيم از همديگه پشتيباني كنيم اونوقت هستش كه به آزاديمون هم ميرسيم.

با اجازتون يه نظرسنجي طراحي كردم. خوشحال ميشم نظرتون رو بفرماييد.
شما در كداميك از انتخابات جمهوري اسلامي ايران شركت خواهيد كرد؟

ناشناس گفت...

اینها به تخمشون هم نیست که بچه های مردم برای آزادی کشته شده و یا بزندان افتادند .همین سایت بالاترین را خوب نگاه کنید مدتی است که با گذاشتن عکس چند تا روسپی روسی و غیره با آون سرو وضع در حال پر کردن چیب با دلارهای اینچنینی است شما فکرش را بکنید یک طرف عکس یک مادر پیر جوان از دست داده ویک طرف عکس یک روسپی که می خواهد با تن نازی خود فروشی کند و بالاترین هم افتخار دیوسی را پذیرفته است .در این میان ما بودیم که در این گونه سایت ها عمله بی مزد بودیم لعنت به همشون ،چه اونهائی که با سوئ استفاده از اعتقادات مردم جوانها را برای کشتن برادرانشان مجهز میکنند و چه اینها که تمام ارزشهای انسانی را برای مشتی پول می فروشند